"Jobb ízű a falat, ha mindnyájan esznek." (Arany János: Családi kör) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Miközben mosogatsz, imádkozz ! Adj hálát a mosogatni való tányérokért, hiszen ez azt jelenti, hogy volt bennük étel, hogy tápláltál valakit, hogy szeretettel gondoskodtál valakiről: főztél és asztalt terítettél. Képzeld el, hány ember van a Földön, akinek nincs mit elmosnia, vagy nincs kinek megterítenie." ( Paulo Coelho ) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Si mangia per vivere e non si vive per mangiare - Nem azért élünk, hogy együnk, azért eszünk, hogy éljünk." ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Ne úgy gyűjtsd a recepteket vagy vacsoraélményeket, mint egy lepkegyűjtő ! Élvezd amit csinálsz." (A. Bourdain) ♥ ☼ ♥ ☼ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥

2011/10/25

Rakott rizs mexikói módra - ahogy én készítem

Egy lengyel turisztikai kft (ProtaSoft) oldalán nemrég megtaláltam EZT a (régi, TVN-es blogomban lévő) receptemet: Przystawka z papryki - Zöldpaprikás előétel (HUN) néven. 
(Amúgy nagyon kedvesek, még a nevemet is feltüntették, köszönöm nekik :) )
(A recept lengyel-magyar fordításán betegre nevettem magamat :D:D:D )
Itt az oldal

Tehát a receptem:

Fél kg rizst a szokott módon megfőzök.
Fél kg darált húsból pörköltet készítek.
Fél kg mexikói zöldségkeveréket megpárolok és a pörkölttel összekeverem.
Egy jénai tálba beleterítem a rizst, ráhalmozom a zöldséges pörköltet, bőven meglocsolom tejföllel, reszelt sajtot szórok rá és előmelegített sütőben addig sütöm, míg a sajt ráolvad.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése