"Jobb ízű a falat, ha mindnyájan esznek." (Arany János: Családi kör) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Miközben mosogatsz, imádkozz ! Adj hálát a mosogatni való tányérokért, hiszen ez azt jelenti, hogy volt bennük étel, hogy tápláltál valakit, hogy szeretettel gondoskodtál valakiről: főztél és asztalt terítettél. Képzeld el, hány ember van a Földön, akinek nincs mit elmosnia, vagy nincs kinek megterítenie." ( Paulo Coelho ) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Si mangia per vivere e non si vive per mangiare - Nem azért élünk, hogy együnk, azért eszünk, hogy éljünk." ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Ne úgy gyűjtsd a recepteket vagy vacsoraélményeket, mint egy lepkegyűjtő ! Élvezd amit csinálsz." (A. Bourdain) ♥ ☼ ♥ ☼ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥

2020/11/04

Kókuszos keksztekercs (hamis pisztáciás és puncsos)

A hagyományos fehér kókuszkrémes keksztekercs mellett most színesek is készültek, pisztáciás és puncsos ízben. Hamisan.

Az alap recept ez

Az egyik tekercs hagyományosan készült, 

A másiknál a fele adag krémet még ketté osztottam, aromával ízesítettem/színeztem és a kinyújtott tészta egyik illetve másik felére kentem. Feltekerés után kb középütt ketté vágtam a tekercset.

"Pisztácia" ízű krém: a fehér kókuszkrémhez zöld színű mandula aromát és kevés rumaromát adtam.

"Puncs" ízű krém: mivel nem volt itthon rumpuncs aroma, így vérnarancs és rumaromát kevertem a fehér krémbe. 

(A feketekávét instant kávéból készítem, illetve vaj helyett mindig Liga margarint használok, így laktózmentesek a keksztekercsek.)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése