"Jobb ízű a falat, ha mindnyájan esznek." (Arany János: Családi kör) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Miközben mosogatsz, imádkozz ! Adj hálát a mosogatni való tányérokért, hiszen ez azt jelenti, hogy volt bennük étel, hogy tápláltál valakit, hogy szeretettel gondoskodtál valakiről: főztél és asztalt terítettél. Képzeld el, hány ember van a Földön, akinek nincs mit elmosnia, vagy nincs kinek megterítenie." ( Paulo Coelho ) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Si mangia per vivere e non si vive per mangiare - Nem azért élünk, hogy együnk, azért eszünk, hogy éljünk." ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Ne úgy gyűjtsd a recepteket vagy vacsoraélményeket, mint egy lepkegyűjtő ! Élvezd amit csinálsz." (A. Bourdain) ♥ ☼ ♥ ☼ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥

2018/12/05

Brokkoli kuglóf


Megfőztem egy adag brokkolit, sárgarépát és egy szem krumplit sós lében.
10 dkg húsos szalonnát összekockáztam és kisütöttem.
Egy kisebb kuglóf formát kivajaztam, morzsával meghintettem.
Az összeaprított zöldségeket és a szalonnát beleszórtam a formába, kevés borssal megszórtam, 2 nyers tojást 1 kis pohár tejföllel összekavartam, ráöntöttem a zöldségre, majd reszelt sajttal vastagon megszórtam. Forró sütőben pirosra sütöttem.
Most éppen hűl . . . vagy ki tudom borítani a formából, vagy ha nem sikerül, akkor ki is lehet kanalazni. (Sarkady Katika receptje)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése