"Jobb ízű a falat, ha mindnyájan esznek." (Arany János: Családi kör) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Miközben mosogatsz, imádkozz ! Adj hálát a mosogatni való tányérokért, hiszen ez azt jelenti, hogy volt bennük étel, hogy tápláltál valakit, hogy szeretettel gondoskodtál valakiről: főztél és asztalt terítettél. Képzeld el, hány ember van a Földön, akinek nincs mit elmosnia, vagy nincs kinek megterítenie." ( Paulo Coelho ) ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Si mangia per vivere e non si vive per mangiare - Nem azért élünk, hogy együnk, azért eszünk, hogy éljünk." ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ "Ne úgy gyűjtsd a recepteket vagy vacsoraélményeket, mint egy lepkegyűjtő ! Élvezd amit csinálsz." (A. Bourdain) ♥ ☼ ♥ ☼ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥

2012/05/16

Babos-pepperonis krumplisaláta

1kg főtt krumplit felkarikáztam és 2 nagy fej lilahagymát vékonyra felszeleteltem.
Hozzáadtam kb. 10 dkg édes-ecetes pepperoni paprikát apróra darabolva  és egy doboz levétől lecsöpögtetett babot.
Kikevertem 2 evőkanál olíva olajat, 1 evőkanál modenai balzsamecetet, pici sót és borsot valamint pár evőkanállal a pepperoni levéből. Ezzel jól összeforgattam a krumplis keveréket.
Hűtőben pár órát érleltem.
A babtól és a paprikától kellemes édes-savanyú, a balzsamecettől finom, pikáns íze lett.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése